Vilafranca del Penedes

Virtual Tour

Description

Property Summary

A la zona de Les Clotes de Vilafranca del Penedès es troba aquest traster ubicat en una finca amb accés còmode, una solució pràctica per guanyar espai addicional en el dia a dia.

El traster disposa d’aproximadament 7 m², amb una superfície ben aprofitada que permet emmagatzemar amb facilitat tot tipus d’objectes: des de material domèstic fins a bicicletes, eines o arxiu.

Es tracta d’un espai versàtil, ideal tant per a particulars que necessitin desahogament a l’habitatge com per a professionals que requereixin un petit magatzem auxiliar.

Ubicat en una zona residencial consolidada, amb bona accessibilitat, representa una opció molt interessant tant per a ús propi com per a inversió.

📞 Contacta amb nosaltres per a més informació.

AGENT IMMOBILIARI: 6689 (AICAT).~Les despeses i impostos derivats de la compravenda no estan inclosos en el preu.~

Characteristics

ReferenceT-441V
Town/CityLes Clotes
CountyVilafranca del Penedes
LocationSpain
Floor Area4 m²
Plot Area7 m²
Price3.000€
ConditionGood condition
Single Bedrooms0
Floor Number0

Extras

Energy efficiency scale Consumption

(kWh/m² year): 0

Emissions

(kg CO₂/m² year): 0

VERY EFFICIENT
A
B
C
D
E
F
G
0
0
LESS EFFICIENT
NOTE: The information on this property may have changed, therefore we are not responsible for the reliability of the information. Please contact us for exact characteristics.
  • Book Viewing
  • Print Details